هوشيار باشيد :
• از دادن شماره تلفن هاي غيرعمومي به افراد ناشناس خود داري كنيد.
• هرگونه اطلاعات درون سازماني كه دانستن آن براي عموم جايز نيست، نبايد فاش شود.
• برخي اوقات تماس گيرنده، اتفاق مد نظر را به صورتي كه مخاطب تحريك شده و اطلاعات بيشتري بدهد تعريف مي نمايد.
• صرف اين كه طرف تماس به شما يك شماره داد، دليل صحت او نيست بلكه بايد شماره را بررسي نماييد.
• دادن اطلاعات به تماس گیرنده را به تماس تلفنی خودتان موکول کنید که ضمن اخذ شماره تلفن و چک کردن آن برقرار خواهید کرد.
• آن خاموشي كه براي تو سلامت باشد، بهتر از گفتاري است كه به دنبالش برايت ملامت باشد.
• نسبت به تماسهای تلفنی مشکوک و تخلیه تلفنی حساسیتهای لازم را داشته و مراقب باشید.